maandag 19 oktober 2015

About me

Hey guys,

Mijn eerste artikel :D , oow fuck was die artikel hiervoor mijn eerste artikel? Eeuhm maar ja, dit is dan een soort van mijn "eerste" artikel. Zoals ik in het artikel hiervoor zei ga ik over mezelf uitgebreid vertellen. Ik heet dus Melda, maar dat hadden jullie wel waarschijnlijk gemerkt haha. Mijn hobby is bloggen sinds al een paar jaar geleden alleen ik had het "lef" niet om gewoon 1 blog een  paar jaar te gebruiken en daar ga ik nu iets aan veranderen. En verder vind ik tekenen leuk ( niet dat ik daar echt goed in ben ofso :o) ook vind ik het leuk om blgs te lezen. Mijn leeftijd is 13 niet bepaald oud maar jaa. Ik ben Turks en kom uit de stad Eskisehir. Ik ben op dit moment niet echt fan van een zanger of zangeres. Oowja en je kunt me volgen op instagram @mdennhaag. Haha door de naam weet je ook gelijk dat ik in Den Haag woon. Ik ben van plan om veel outfits te poste op mijn blog, want ik vind dit erg leuk om outfits te bekijken alleen helaas besteden veel bloggers niet erg hun aandacht eraan. Ook lijkt het me leuk om verschillende haarstylen te laten zien via een video, voor bijvoorbeeld school en gala's.

Love,
Mell

Geen opmerkingen: